دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

عیادت مدیران ورزشی فارس از بانوان ورزشکار حادثه دیده

استان فارس عیادت

نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان از دو بانوی کاراته کا حادثه دیده در اعزام به مسابقات کشوری عیادت کردند و از نزدیک در جریان روند درمان آنان قرار گرفتند.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، عصر دیروز نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس به همراه مدیرکل ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش اداره کل، مشاور مدیرکل، مدیر روابط عمومی ،خزانه دار هیات پزشکی و رئیس هیات کاراته فارس به ملاقات دو بانوی کاراته کا حادثه دیده در اعزام به مسابقات کشوری که در بیمارستان شهید رجایی بستری می باشند رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به حادثه به وقوع پیوسته برای تعدادی از قهرمانان رشته کاراته در مسیر اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، واکنش‌های خانواده کاراته استان به این اتفاق را قابل تقدیر دانست و افزود:از ساعات اولیه بروز این حادثه شخصا پیگیر مسائل مربوط به آسیب دیدگان بودم و از نزدیک مشاهده کردم که تک‌تک مربیان، داوران و مسئولان هیات کاراته چگونه به دنبال کمک کردن به آسیب دیدگان این حادثه بودند.

کامیاب رفتارهای اینچنینی را مصداق اخلاق گرایی در ورزش دانست و با آرزوی بهبودی هرچه سریعتر برای فاطمه امینی و مریم سادات رحمانی دو تن از کاراته کاهای آسیب دیده در این حادثه گفت: هیات های پزشکی ورزشی و کاراته استان در کنار مجموعه اداره کل ورزش و جوانان تا بهبود نهایی این دو ورزشکار کنار آنها و خانواده هایشان خواهند بود.

دکتر جهانی نایب رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس ،گفت هیات پزشکی ورزشی با تمام توان همواره در کنار ورزشکاران آسیب دیده تا بهبودی کامل و برگشت به میادین ورزشی خواهد بود.

در حاشیه این عیادت، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات پزشکی ورزشی فارس با اهدا لوح یادبودی به مدیریت بیمارستان شهید رجایی  از زحمات آنان و پرسنل بیمارستان شهید رجایی در جریان بستری و درمان این دو ورزشکار و همچنین همکاری در پوشش پزشکی المپیاد دانشجویان کشور که در تابستان امسال برگزار شد تقدیر کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.