چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

دکتر نوروزی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با نمایندگان وزارت بهداشت:

همکاری جدی درباره نقش ورزش در پیشگیری از بیماری های غیر واگیر خواهیم داشت

نشست فدراسیون پزشکی ورزشی و نمایندگان وزارت بهداشت

نشست فدراسیون پزشکی ورزشی با نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون نقش ورزش در پیشگیری از بیماری های غیر واگیر، به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر غلامرضا نوروزی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه  سلامت همگانی یکی از محورهای فعالیت فدراسیون پزشکی ورزشی محسوب می شود و این فدراسیون به عنوان متولی سلامت در جامعه ورزش به ایفای نقش می پردازد، طبیعی است که همواره بخشی از تلاش و برنامه ریزی معطوف به ارتقاء سلامت از طریق توسعه ورزش همگانی است.

 وی افزود: از طرفی با توجه به نقش ورزش در پیشگیری از بیماری های غیر واگیر، از این پس همکاری تنگاتنگی با دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهیم داشت و در  نشستی که به همین منظور برگزار شد، همفکری و برنامه ریزی مقدماتی انجام شد و به زودی جزئیات برنامه ها، اعلام خواهد شد.

یادآور می شود، در این نشست علاوه بر دکتر نوروزی، دکتر تورج ملک محمدی، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر خشایار ثابتی و دکتر اشکان اردیبیهشت روسای هیات های پزشکی ورزشی تهران و البرز و دکتر علیرضا مهدوی، معاون اجرایی دفتر مدیریت بیماری های غیر واگیر، دکتر محمد مرادی، مسئول برنامه فعالیت بدنی دفتر مدیریت بیماری های غیر واگیر و دیگر کارشناسان و مشاوران این مرکز نیز حضور داشتند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.