چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

در هتل ورزش

پوشش خدمات پزشکی ورزشی در المپیاد استعدادهای برتر هندبال ساحلی در هتل بوشهر

پوشش پزشکی

دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر از پوشش خدمات پزشکی جهت مسابقات در المپیاد استعدادهای برتر هندبال ساحلی پسران کشور، در ساحل نیلگون خلیج فارس بوشهر خبر داد.

به گزارش دفتر استان بوشهر، پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر از پوشش خدمات پزشکی جهت مسابقات در المپیاد استعدادهای برتر هندبال ساحلی پسران کشور در ساحل نیلگون خلیج فارس بوشهر خبر داد.

وی ابراز داشت: همزمان با آغازین ساعات ورود تیم‌های هندبال ساحلی المپیاد استعدادهای برتر کشور به بوشهر، ارائه خدمات پزشکی ورزشی از محل استقرار تیم‌ها در هتل ورزش بوشهر از شب گذشته اغاز شده است.

وی اضافه کرد: این مسابقات از امروز چهارشنبه ۹۷/۸/۳۰ در ساحل نیلگون خلیج فارس و در مجموعه ورزشی و ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد و تیم‌های پزشکی، هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، با تمام امکانات، در خدمت ورزشکاران جهت ارائه خدمات درمانی پزشکی و مستقر در محل مسابقات است. همچنین یک تیم پزشکی نیز با تجهیزات کامل در محل هتل ورزش جهت هرگونه خدمات درمانی پزشکی مستقر می باشد و یک اطاق کامل در اختیار این تیم پزشکی نیز است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.