چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران برگزار شد

معارفه

مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست هیات پزشکی و ورزشی مازندران با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات این هیات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران , با حضور عادل عالیشان معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران , دکتر علی دهقان رئیس سابق هیات پزشکی ورزشی , دکتر فرزاد گوهردهی سرپرست جدید این هیات، دکتر محمدرضا ییلاقی دبیر و کارکنان هیات پزشکی ورزشی , مراسم رسمی تکریم، تودیع و معارفه سرپرست هیات پزشکی ورزشی , در سالن جلسات برگزار شد.

عالیشان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های ثمربخش دکتر دهقان در هیات پزشکی ورزشی , اظهار داشت؛ کارهای ماندگاری از جمله تملک ساختمان هیات پزشکی ورزشی در زمان تصدی ایشان بر ریاست این هیات، انجام شد که شایسته تقدیر است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اجرای قانون جدید منع به کارگیری بازنشستگان افزود؛ هدف این قانون جوانگرایی در پست های مدیریتی است و مطمئناً از تجربیات دکتر دهقان در پیشبرد اهداف این هیات استفاده خواهد شد.

در ادامه این مراسم، دکتر علی دهقان رئیس سابق هیات پزشکی ورزشی , ضمن ابراز خرسندی از انتخاب دکتر گوهردهی بعنوان سرپرست این هیات گفت: مشکلاتی در گذشته در مسیر اهداف هیات بود که با تعامل و پشتکار و تلاش مرتفع گردید و اکنون می توان گفت که کارهای این هیات روی روال است.

وی افزود؛ در مدت زمانی که مسئولیت داشتم سعی کردم دوستانه و بدور از تشریفات مدیریتی با همکاران کارها را به پیش ببریم و اینگونه است که وابستگی احساسی به هیات پزشکی ورزشی دارم و امیدوارم مسیر موفقیت ها و توسعه این هیات ادامه یابد.

دکتر فرزاد گوهردهی سرپرست جدید هیات پزشکی ورزشی مازندران نیز در این آئین، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر دهقان گفت: نیازمندیم که از تجربیات ایشان در ادامه مسیر بهره ببریم و امیدوارم با همدلی و همکاری میان پرسنل زحمت کش این هیات و تاکید بر قانونمداری، انضباط اداری و مالی بتوانیم مسیر موفقی را در پیش گیریم.

وی با تاکید بر برنامه محوری در انجام امور محوله و حرکت در چهارچوب سیاست های دولت و فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار داشت؛ باید با هیات های دیگر استان و همچنین دستگاه ورزش و جوانان، تعامل خوب و پایداری برقرار کنیم تا بتوانیم به اهداف طراحی شده دست یابیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم نیز با اهداء لوح و هدیه ای از زحمات چندین ساله دکتر دهقان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.