شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

اهمیت مرکز درمانی هیات پزشکی ورزشی زنجان

بازدید رییس هیات ووشواز مرکزدرمانی زنجان

رئیس هیات ووشو استان زنجان در حاشیه بازدید از مرکز درمانی هیات پزشکی ورزشی زنجان عنوان کرد : وجود چنین مرکز درمانی در زنجان عمر قهرمانی ورزشکاران استان را افزایش می دهد .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور : موحدنیا رئیس هیات ووشو استان زنجان در حاشیه بازدید از مرکز درمانی هیات پزشکی ورزشی زنجان شرایط این مجموعه را مطلوب عنوان کرد و گفت : باید به مسئولین هیات پزشکی ورزشی و دکتر دهنایی رئیس هیات به جهت تاسیس و تجهیز چنین مرکز درمانی در شهرستان زنجان تبریک گفت .

وی مصدومیت را جزئی از ورزش عنوان کرد و گفت : با وجود تجهیزات و امکانات تخصصی مرکز درمانی هیات پزشکی ورزشی زنجان برای درمان مصدومیت ها، عمر قهرمانی ورزشکاران استان افزایش می‌یابد .

این مقام مسئول وجود مرکز درمانی متمرکز ( تخصصی ورزش ) در زنجان را یکی از نیازهای هیات ووشو استان عنوان کرد و گفت : ووشو یکی از رشته های ورزشی رزمی محصوب می شود و امکان مصدومیت نیز در این رشته ورزشی بالا است با تجهیز کامل تر این مرکز ورزشکاران این هیات ووشو می‌توانند با استفاده از امکانات این مرکز درمانی با آرامش به مداوای مصدومیت خود بپردازند .

🔰

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.