سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

تمجید مدیرکل ورزش و جوانان فارس از مجموعه پزشکی ورزش ایران:

دقت نظر دکتر نوروزی هیات های استانی را کارآمدتر کرده است/ قهرمانان استان فارس پزشکی ورزشی را تکیه گاه خود می دانند

سمینار فارس

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، گفت: خدمات کارآمد و سریع پزشکی ورزشی که شامل حال تمام جامعه ورزش شده ، یکی از مهمترین عوامل پیشرفت ورزش استان است.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، حیدرعلی کامیاب در سمینار پزشکی ورزشی استان فارس گفت: در ابتدای مسئولیتم در مدیرکلی ورزش و جوانان متوجه شدم که هیات پزشکی ورزشی می تواند در جایگاه بهتری قرار گیرد که  پیشنهاد و برنامه تحول و توسعه آن را به فدراسیون دادیم.

وی افزود : این هیات می تواند به عنوان چتری بر سر جامعه ورزش نقش مهمی را در راستای پیشرفت آن ایفا کند و از این نظر برای من و همکاران در اداره کل از اهمیت بالایی برخوردار است که متاسفانه این چتر در آن زمان بر سر همه ی ورزشکاران قرار نداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس، تصریح کرد: قهرمانان ملی ما این هیات را یک تکیه گاه برای خود می دانند، هیاتی که می تواند خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف از جمله آموزش، درمان، تغذیه، روانشناسی ارائه دهدو امروزه اگر این قهرمانان در جایگاه خوبی قرارگرفته اند بخش مهمی را به خاطر وجود و ماهیت پزشکی ورزشی است که همواره یار و همراه این عزیزان بوده است.

کامیاب با اشاره به مدیریت کارآمد در مجموعه پزشکی ورزشی کشور، گفت: اگر امروز شاهد جایگاه خوب پزشکی ورزشی در کشور هستیم و تاثیر آن را بر جامعه ورزش احساس می کنیم به خاطر دقت نظر و جدیت دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مدیریت هیات هاست ، نتیجه این رویکرد ارائه بهترین خدمات توسط بهترین ها در حوزه پزشکی ورزشی به جامعه ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس، افزود: امروز جایگاه پزشکی ورزشی فقط به  کارت خدمات درمانی( موسوم به بیمه ورزشی) ختم نمی شود و در زمینه های مختلف از جمله آموزش و پژوهش، درمان و غیره جایگاه خوبی دارد و خوشحالیم که مسئولان این هیات به بازدید شهرستان ها رفته و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار می گیرند.

کامیاب، تصریح کرد: خوشبختانه حمایت های هیات پزشکی ورزشی از قهرمانان و ورزشکاران مشهود و قابل تقدیر است و هرچه سرانه ورزشی ما افزایش پیدا کند کار این عزیزان در هیات پزشکی ورزشی سخت تر خواهد شد و این استان بخاطر برگزاری مسابقات مختلف در سطح بین المللی که تعداد آن در سال هم کم نیست موجب شده تا با پوشش خوب پزشکی مسابقات این موضوع مهم را هم به خوبی دنبال کنند.

وی در ادامه افزود : امروز با گسترش فضای ورزشی و افزایش آمار ورزشکاران در استان می طلبد تا فدراسیون پزشکی ورزشی به هیات استان عنایت بیشتری داشته تا با برنامه هایی که دکتر باشتی در دستور کار دارند بتوانند در حوزه پزشکی ورزشی هم زیر ساخت های مربوطه را توسعه داده و خدمات با سرعت بیشتر و  کیفیت بیشتر  به مخاطبین ارائه گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: خدمات هیات پزشکی ورزشی فارس امروز فراتر از حد ممکن رفته است و این دلسوزی و پشتکار کارکنان هیات را ارج می نهیم و برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که بتوانیم همگی در راستای توسعه ورزش از این مثمرثمر واقع شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.