یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

دکتر هادی سکاندار پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی باقی ماند

دکتر نوروزی:پزشکی ورزشی در تمام شهرستان های تابعه توسعه یابد/ بهتاج: برای احداث کلینیک پزشکی ورزشی عزم راسخ داریم

مجمع آذربایجان شرقی

مجمع انتخابات رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون برگزار شد و طی آن دکتر علیرضا هادی با رای اعتماد اعضای مجمع برای یک دوره چهارساله دیگر سکاندار این هیات باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مجمع که با حضور ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و در محل سالن کنفرانس اداره‌ کل ورزش و جوانان برگزار شد، دکتر علیرضا هادی با کسب 18 رای همچنان رئیس  هیات پزشکی ورزشی باقی ماند.

بر اساس این گزارش، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع انتخاباتی با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت، از دکتر هادی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان و تلاش‌های اعضای هیات قدردانی کرد.

وی افزود: فدراسیون تقویت هیات های استانی را بجد در دستور کار دارد و شخصا سعی می کنم در تمامی استان‌ها حضور داشته و از نزدیک شاهد فعالیت‌های آنان باشم. توجه ویژه به شهرستانهای استان‌ها برای افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته همت خاصی می طلبد که از روسای هیأت‌ها انتظار داریم در این زمینه برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به آموزش، ادامه داد: هر یک از شهرستانهای استان می‌توانند با برگزاری کارگاه و کلاس آموزشی، مربیان و ورزشکاران را توانمند کنند.

 همچنین بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هیأت پزشکی ورزشی متعلق به همه هیأت‌ها، ورزشکاران است و تمامی هیات های ورزشی باید از ظرفیت بهینه این هیات در راستای ارتقاء ورز ش و خدمت به ورزشکاران استفاده کنند.

وی افزود: انتظار داریم که هیات پزشکی ورزشی استان تا پایان سال‌جاری کارگاه های آموزشی برگزار کند و اداره کل نیز همواره کنار این هیات و هیات های ورزشی برای برگزاری هر گونه کارگاه و خدماتی خواهد بود.

 بهتاج تصریح کرد: برای احداث ساختمان جدید برای این هیات، باتمام توان در کنار هیات هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.