یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

دیدار جامعه ورزش و استاندار زنجان

دیداربا استاندارزنجان

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در دیدار جامعه ورزش و استاندار زنجان عدم حضور فیزیوتراپ در مرکز درمانی هیات را اصلی تمرین دغدغه این روزهای هیات پزشکی ورزشی استان زنجان عنوان کرد .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور : دیدار جامعه ورزش و استاندار زنجان شنبه 7 دی ماه با حضور اهالی ورزش استان در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد ،دکتر دهنایی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در این جلسه با بیان افتتاح و راه اندازی مرکز درمانی هیات پزشکی ورزشی زنجان گفت : این مرکز درمانی واقع در کوی قائم خیبر هفتم به زیر بنای ۶۰۰ متر مربع با ارائه خدمات تخصصی ؛ تغذیه ، روانشناسی ، پزشک ورزشی ، ماساژ ، پیکر سنجی و حرکات اصلاحی با هدف خدمت رسانی به جامعه ورزش تجهیز و به بهره‌برداری رسید است .

وی افزود : نبود فیزیوتراپ در استان تبدیل به اصلی ترین دغدغه هیات پزشکی ورزشی زنجان در این روزها شده است و امیدوارم با حمایت های استاندار و حضور فیزیوتراپ بتوانیم شاهد بهره‌برداری هرچه بهتر از این مرکز درمانی باشیم .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : وجود مرکز تخصصی ورزش در سطح زنجان یکی از الزامات ورزش قهرمانی استان بوده و هست بر همین اساس هیات پزشکی ورزشی زنجان با توجه به رسالت اصلی خود نسبت به تکمیل و تجهیز این مرکز با و جود تمام مشکلات اقتصادی اقدام نموده است .

شایان ذکر است : دکتر دهنایی در پایان صحبت های خود استاندار و تمامی حاضرین در جلسه را برای بازدید از مرکز درمانی هیات به جهت آگاهی از وضعیت و خدمات این مجموعه دعوت کرد .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.