یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد؛

آغاز طرح ساماندهی باشگاه های ورزشی کرمانشاه از 11 شهریورماه

ستاد نظارت کرمانشاه

در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه بر ساماندهی باشگاههای ورزشی بخش خصوصی استان کرمانشاه تاکید شد.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،در این نشست که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و برخی مسئولان انتظامی استان نیز خضور داشتند، نحوه ساماندهی و برخورد با متخلفین و باشگاههای فاقد مجوز بررسی شد.

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ان نشست با اشاره به عزم جدی این اداره کل در زمینه ساماندهی باشگاهها گفت:در حاضر بیش از 94 مکان ورزشی فاقد مجوز در استان شناسایی شده است که از این تعداد روند صدور مجوز 29 مکان در دست پیگیری است، اما سایر موارد متاسفانه تاکنون اقدامی در راستای اخذ مجوزهای قانونی نکرده اند.

حسینی تعداد کل باشگاههای دارای مجوز استان را 413 اعلام کرد و خاطرنشان ساخت:ساماندهی باشگاههای ورزشی از مهمترین برنامه های در دست اقدام این اداره کل است که امیدواریم با همکاری و حمایت نیروی انتظامی و سایر مبادی زیربط ظرف یک ماه و نیم آینده به نتیجه مطلوب ختم شود.

همچنین در این نشست سرهنگ آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه نیز از آمادگی بخش های مختلف نیروی انتظامی استان با ورزش و جوانان در زمینه ساماندهی و نظارت بر باشگاهها خبر داد.

در این نشست که حمیدرضا محمدی سرناظر استانی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه حضور داشت، مقرر شد با همکاری دو دستگاه فرایند ساماندهی باشگاههای ورزشی استان از 11 شهریور ماه به صورت جدی آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.