جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

دکتر وحدت:

برنامه گسترده آموزشی مبارزه با دوپینگ در دستور کار داریم

مواد نیروزا

دکتر سودابه وحدت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر در برنامه رادیویی سرای مهر صدای بوشهر به تشریح مبحث نقش آموزش در خصوصو مواد نیروزا پرداحت.

به گزارش دفتر استان بوشهر  و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ،دکتر وحدت گفت: با توجه به اهمیت و نقش آموزش در خصوص مواد ممنوعه و نیروزا در ورزش و مکمل‌های گوناگون موجود و تمایل فزاینده  نوجوانان و جوانان  به مصرف مکمل‌های ورزشی، ستاد نظارت براماکن ورزشی استان بوشهر در تعامل با صدا و سیمای مرکز استان بوشهر، برنامه ریزی برای آموزش  ورزشکاران وخانواده‌ها را از طریق برنامه‌های مختلف در دستور کار مشترک قرار داده است.

در  بخش دیگر این برنامه رادیویی دکتر وحدت بیان کرد: مقرر شده است برنامه‌های آموزشی متنوعی در این زمینه با حضور کارشناسان هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شود. هدف از این همکاری ارتقاء سطح آگاهی عمومی و خانواده‌ها در برخورد با استفاده نادرست و ناآگاهانه از مکمل‌ها و معرفی ستاد نظارت و مسئولیت‌های این ستاد و بهره گیری از همکاری مردم در معرفی باشگاه‌ها ومربیانی که اقدام به تجویز و یا فروش مکمل و داروها می‌کنند، ‌ بوده وامید است بتوانیم، گامی هر چند کوچک در جهت حفظ سلامت جامعه ورزشی برداریم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.