یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

طی نشست های جداگانه ای انجام شد؛

بررسی عملکرد کمیته های تخصصی هیات پزشکی ورزشی زنجان

جلسه آموزش زنجان

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در نشست های جداگانه ای با مسئولان کمیته های تخصصی این هیات برنامه های سال جاری این کمیته ها را رصد کرد.

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر صدیقه دهنائی در نشستی با دکتر یوزباشی، مسئول کمیته آموزش ضمن بررسی عملکرد آموزشی هیات مقرر کرد  دوره های؛ امدادگری ورزشی، ماساژ ورزشی و کارگاه های آموزشی کاربردی که مورد نیاز جامعه ورزش استان است در سال جاری برگزار شود.

 وی همچنین در نشستی با واسعی مسئول کمیته ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات با تاکید بر سالم سازی اماکن ورزشی به وسیله بازرسی های ادواری و سرزده توسط این کمیته، نظارت جدی تر بر مراکز ارائه ماساژ را ضروری دانست.

 در این جلسه مقرر شد همایش ویژه جامعه ورزش استان با هدف آگاه سازی فعالین ورزش استان در رابطه با ورزش پاک برگزار شود.

دکتر دهنائی طی نشستی با احسان فکور مسئول کمیته روانشناسی  ورزشی هیات نیز عملکرد  سال ۹۶ و برنامه های سال ۹۷  این کمیته را بررسی کرد و برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی روانشناسی ورزشی ویژه جامعه ورزش استان را در سال جاری از اولویت های کاری این کمیته عنوان کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی زنجان در نشستی با دکتر کفشچی مسئول کمیته توانبخشی هیات درباره مرکز در مانی و چگونگی بازدهی هرچه بهتر این مرکز به بحث و تبادل نظر پرداخت و مقرر شد مکان مناسبی تا اردیبهشت ماه تهیه و با هماهنگی و تائید معاونت دارو، مرکز درمانی هیات به مکان جدید منتقل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.