یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

دکتر ملک محمدی خبر داد؛

برنامه ریزی برای تحول در روابط عمومی پزشکی ورزشی و برندسازی

گردهمایی سراسری روابط عمومی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در بخش های ستادی و استانی روابط عمومی این فدراسیون ، از تلاش و برنامه ریزی برای تحول در این حوزه به منظور برندسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی در سومین روز گردهمایی سراسری روابط عمومی پزشکی ورزشی، تصریح کرد: در ماه های اخیر تلاش ما این بوده که تغییر محسوس در  روند فعالیت های روابط عمومی داشته و برنامه ریزی لازم برای برندسازی داشته باشیم که خوشبختانه در این رابطه قدم های ابتدایی برداشته شده و به تدریج و با بهره گیری از همه ظرفیت های سراسر کشور  در جهت نیل به این هدف تلاش خواهیم کرد.

وی هیات های استانی را بازوان توانمند فدراسیون پزشکی ورزشی خواند و افزود: شاهدیم که در اکثر قریب به اتفاق هیات های استانی خدمات به روزی به جامعه ورزش ارائه می شود که ضروری است این خدمات به نحو شایسته در  سطح جامعه و رسانه ها بازتاب لازم را داشته باشد.

دکتر ملک محمدی با اشاره به این نکته که تمامی استان ها ورزشکاران ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی دارند، ارائه خدمات به این ملی پوشان و بهره گیری خبری از این فرصت ها را به منظور الگوسازی ضروری دانست، گفت: به طور خلاصه نگاه همه جانبه به موضوع اطلاع رسانی باید سرلوحه کار روابط عمومی های استانی باشد.

وی نقش اطلاع رسانی را در آموزش و کاهش آسیب های ورزشی غیر قابل انکار دانست و یادآور شد:  روابط عمومی از منظر ریاست فدراسیون جایگاه بسیار مهمی دارد و بر این اساس انتظار این است  که  تمامی همکاران ستادی و استانی، در جهت نیل به اهداف عالیه فدراسیون تلاش داتشه باشند و در این راه قطعا حمایت لازم را به عمل می آوریم.

در این نشست پس از بررسی عملکرد استان های شرکت کننده و دریافت پیشنهادات، از  روابط عمومی هیات های پزشکی ورزشی استان های مرکزی و اردبیل تقدیر شد و لوح سپاس به روابط  عمومی هیات های پزشکی ورزشی استان های آذربایجان غربی، کردستان، قم، تهران، لرستان، خراسان جنوبی و یزد اهدا شد.