یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

شهبازی مطرح کرد:

عزم جدی برای بازرسی از اماکن ورزشی قم

مهدی شهبازی

مسئول کمیته نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان قم از بازرسی ۲۵۰ باشگاه دولتی و خصوصی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در دور اول بازرسی خبر داد .

به گزارش دفتر قم پایگاه خبری_تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مهدی شهبازی  با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون بیش از ۲۵۰ باشگاه ورزشی در دور اول  بازرسی صورت گرفته و با توجه به حساسیت و دستور رئیس هیات پزشکی ورزشیقصد داریم تا پایان امسال سه دور دیگر از باشگاه ورزشی که در قم فعالیت می‌کنند بازدید کنیم.

مسئول کمیته  نظارت بر اماکن ورزشی  با بیان اینکه تمام تلاش ما برقراری محیطی امن و سالم برای ورزش است، تصریح کرد:از مجموع بازرسی های انجام شده در دور اول تعداد ۵۸ باشگاه اخطار و ۵  باشگاه ورزشی که به صورت غیر مجاز فعالیت و توجهی به ضوابط و قوانین وضع شده نداشتند، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان  تعطیل شد.

وی یادآور شد:هدف از بازرسی پیشگیری از تخلفات است در دور دوم بازرسی خود که در روزهای اخیر انجام خواهد شد به صورت جدی شروع خواهیم کرد و گزارش کامل آن را به کمیته بازرسی اداره کل ورزش و جوانان ارائه خواهیم داد تا با متخلفین برخورد جدی صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.