دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان انجام شد؛

جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی

شهرام طایفه

با حضور عبدالله چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات پزشکی ورزشی استان تبیین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی، این جلسه روز گذشته با حضور تمامی کمیته ها و اعضای هیات در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد؛ شهرام طایفه رئیس هیات پزشکی ورزشی، برخی از اقدامات مهم هیات را از ابتدای سال تا دی ماه تشریح کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان برگزاری دوره ها و کارگاه های ماساژ، دوپینگ، آسیب شناسی و روانشناسی، پوشش چندین رویداد بین المللی ورزشی و کشوری، اجرای طرح سراسری ایستگاه تندرستی به مدت 9 روز را از اهم فعالیت های هیات در ده ماه اخیر نام برد.

دکتر شهرام طایفه از افزایش 8 درصدی پوشش بیمه ورزشکاران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و آمار بیمه ورزشکاران استان را تا 16 دی ماه، 84988 نفر اعلام کرد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان برای اختصاص مکان مناسب برای فیزیوتراپی هیات، خواستار پیگیری برای تجهیز این سالن شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در این جلسه خواستار ورود هیات به بحث استفاده ورزشکاران از مکمل های غیر مجاز و داروهای نیروزا شد.

دکتر چمن گلی با اعلام این موضوع که فهرست مواد ممنوعه 2019 اعلام شده است؛ از هیات پزشکی ورزشی خواست؛ دوره ها و کارگاه های را تا پایان سال برای معرفی این مواد ممنوعه و کلاس هایی را برای آشنایی با علم دوپینگ و داروهای غیرمجاز  برای مربیان هیات های ورزشی استان برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.