یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

دکتر نوروزی:

فدراسیون پزشکی ورزشی و تمامی دستاوردهای بی نظیر آن مولود انقلاب اسلامی است/تمامی آسیب های ورزشی با بالاترین استاندارد جهانی در داخل کشور درمان می شود

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست شورای مدیران این فدراسیون، موفقیت های درخشان  ومهم نظام اسلامی در چهل سال اخیر و در زمینه های مختلف از جمله ورزش و سلامت را یادآور شد و فدراسیون پزشکی ورزشی را با تمامی توفیقات بی نظیرش، مولود انقلاب اسلامی دانست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این نشست تصریح کرد: ایران اسلامی در شرایطی خود را برای جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می کند که کارنامه درخشان نظام اسلامی در زمینه های مختلف خود گویای بالندگی این نظام است.

وی افزود: امروز در شرایطی فرزندان این سرزمین قله های رشد و پیشرفت را در ابعاد مختلف یکی پس از دیگری فتح می کنند که در زمینه ورزش و حوزه سلامت موفقیت های بی نظیری به ثبت رسیده است.

دکتر نوروزی گفت: یکی از مولودهای انقلاب اسلامی فدراسیون پزشکی ورزشی است، فدراسیونی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شد و طی این سال ها ذیل فرامین مقام معظم رهبری، استادبالادستی و سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در جهت تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی به خوبی گام برداشته است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم که در زمینه درمان و توانبخشی آسیب های ورزشی، متخصصان کشورمان منطبق بر بالاترین استانداردهای روز به ورزشکاران و عموم مردم خدمات ارائه می دهند و برخلاف قبل از پیروزی انقلاب، برای درمان آسیب های ورزشی نیاز به اعزام به خارج از کشور نیست.

وی با اشاره به فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: تمامی ورزشکاران سراسر کشور از قهرمانان المپیک و جهان تا ورزشکاران گمنامی که نقاط دوردست از مرکز به ورزش می پردازند، زیر چتر حمایتی فدراسیون پزشکی ورزشی قرار دارند.

 دکتر نوروزی، راه اندازی درمانگاه ها و کلینیک های فیزیوتراپی در تهران و اکثر مراکز استان ها، عقد قرارداد با ده ها بیمارستان و مراکز درمانی در سراسرکشور، ارائه خدمات آموزشی آنتی دوپینگ، تغذیه و روان شناسی ورزشی جهت ارتقاء علمی ورزش قهرمانی، آموزش  مستقیم سالانه بیش از ۵۰ هزار نفر با هدف توسعه ورزش قهرمانی و ترویج ورزش همگانی، پوشش پزشکی رویدادهای بین المللی، ملی و منطقه ای جهت حفظ سلامت ورزشکاران، اطلاع رسانی گسترده با هدف تبیین دستاوردها و ترویج ورزش همگانی و ساماندهی آنلاین ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی را از جمله توفیقات بی نظیر فدراسیون پزشکی ورزشی برشمرد.

یادآور می شود، در نشست شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی تقویم اجرایی سال ۹۸ این فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.