سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

احمد مددی:

نرم افزار جدید مالی فدراسیون پزشکی ورزشی آماده بهره برداری است

نشست هیات رئیسه

خزانه دار فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام آماده بودن نرم افزار سراسری فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: پس از برگزاری کارگاه های آموزشی برای همکاران استانی ،  از این نرم افزار جدید رسما رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، احمد مددی افزود: از آنجا که آقای دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدای دوره مدیریت خود، همواره بر انضباط اداری و شفافیت مالی به عنوان دو رویکرد اصلی تاکید داشته است، بر این اساس، در این دو زمینه قدم های بسیار خوبی برداشته شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور تسریع در روند پیگیری امور مالی در مجموعه ستادی و استانی پزشکی ورزشی، نرم افزار یکپارچه مالی طراحی شده که پس از برگزاری کارگاه های آموزشی رسما از این نرم افزار در سراسر کشور بهره برداری می شود.

خزانه دار فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: این کارگاه های آموزشی از امروز و به مدت چهار روز برای خزانه داران و نمایندگان امور مالی هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

مددی در تشریح امکانات این نرم افزار خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این نرم افزار، تمامی فعالیت های مالی هیات های استاتی به صورت شفاف قابل بهره برداری است، نکته ای که تمامی همکاران مالی و همچنین روسای محترم هیات های پزشکی ورزشی استان ها به شدت از آن استقبال می کنند چرا که  پروسه پیگیری امور مالی تسهیل می شود.

وی یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در مورد این نرم افزار را استقرار و بهره برداری این راهکار مالی به صورت آنلاین و به لحظه بودن اطلاعات مالی کلیه زیر مجموعه های استانی با فدراسیون دانست و گفت: علاوه بر آن، امکان گزارش گیری تجمیعی در کوتاه ترین زمان و نیز یکسان سازی رویه و روالهای مالی بین مرکز و شعب تابعه میسر می شود.

مددی برخی دیگر از ویژگی های این نرم افزار جدید را شامل: استفاده از معماری Full Branch جهت مدیریت نمودن اطلاعات مالی چندین واحد حقوقی مجزا، امکان تهیه گزارشات تجمیعی و تفکیکی اطلاعات مالی گروه، استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی تحت بستر اینترنت، ویژگی فرآیند محوری و تعریف مدل BPMS در حوزه زیر سیستمها، یادگیری آسان و محیط کاربر پسند در سیستمها و وجود ابزار های گزارشگر قوی برای ساخت گزارشات خاص اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.