چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی اعلام کرد؛

پوشش کامل 30 مسابقه والیبال در لیگ برتر و لیگ دسته یک مردان

طایفه

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران و مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور در ارومیه و مهاباد با حضور کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی پوشش داده شد.

دکتر شهرام طایفه رئیس هیات و دبیر ستاد برگزاری مسابقات در استان آذربایجان غربی افزود : سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران از روز چهارشنبه 25 مهرماه آغاز و روز یکشنبه 28 بهمن ماه مرحله اول این مسابقات خاتمه یافت؛ که در این مدت 156 دیدار در سراسر کشور برگزار گردید که 24 مسابقه آن در شهرستان ارومیه برگزار شد.

وی ادامه داد: شهرستان ارومیه در فصل جاری با دو نماینده با نام های شهرداری و دورنا در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود که متاسفانه هر دو نماینده استان در لیگ برتر والیبال موفق نشدند به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کنند.

رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی گفت: بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور از 24 آبان ماه آغاز و در تاریخ 12 بهمن ماه برای نماینده استان خاتمه پذیرفت که در این دوره از رقابت ها تیم فجر مهاباد در گروه سوم این مسابقات قرار گرفته بود که 6 دیدار از این مسابقات در شهرستان مهاباد برگزار گردید.

شهرام طایفه افزود : مسئولیت پوشش پزشکی مسابقات نمایندگان والیبال استان در لیگ برتر و لیگ دسته یک مردان کشور به کمیته مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی سپرده شده بود.

وی در خاتمه اظهار داشت : در دیدارهای نمایندگان والیبال ارومیه، 2 پزشکیار به همراه یک دستگاه آمبولانس و در مسابقات نماینده والیبال مهاباد  1 پزشکیار به همراه یک دستگاه آمبولانس در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.