سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

دکتر عرب در راس هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان ماندگار شد

زاهدلن
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان علی عرب در سمت ریاست این هیات برای سومین دوره متوالی ابقا شد.
به گزارش دفتر سیستان و بلوچستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر علی عرب با ۱۵ رای از ۱۵ رای مأخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیات پزشکی ورزشی استان سیستان و بلوچستان انتخاب و در این سمت ابقا شد.
در این نشست دکتر نوروزی از نگاه مثبت و توجه ویژه فدراسیون به استانهای دور افتاده و کم برخوردار گفت : برای توانمند ساز کردن استان ها و به جهت تمرکز زدایی و توزیع امکانات پزشکی ورزشی در سطح کشور برنامه هایی در دستور کار قرار داده ایم که بر همین اساس از ظرفیت و درآمد استانهای برخوردار برای تقویت استانهای کم برخوردار بهره گرفته ایم . سیستان و بلوچستان یکی از استانهایی است که توجه ویژه ای به آن شده است.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران حضورش را در سیستان و بلوچستان برای سومین بار متوالی نشان از اهمیت بالای استان برشمرد و  اظهار داشت: سال گذشته اعتبار خوبی جهت خریداری ساختمان اداری هیات و راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی استان اعتبار تخصیص داده شد تا از این طریق بتوان شاهد ارتقا کیفیت خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران استان باشیم.
دکتر نوروزی برگزاری  دوره های آموزشی و سمینارهای ملی جهت کمک به ارتقا سطح علمی مربیان و ورزشکاران استان را از دیگر برنامه های فدراسیون در سیستان و بلوچستان اعلام کرد.
 در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان آمار ورزشکاران سازمان یافته استان را ۴۴ هزار نفر اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال این تعداد  به ۴۷ هزار نفر افزایش خواهد یافت که شاهد رشد آمار بیمه ورزشی نسبت به سال گذشته خواهیم بود.
ادهم کرد اظهار داشت: در سال ۹۷ سیستان و بلوچستان کمترین آمار ورزشکاران آسیب دیده  را در سطح کشور داشته که از این منظر برای فدراسیون استانی سودآور بوده ایم .
ادهم کرد با اشاره به وسعت استان کمبود امکانات سخت افزاری از قبیل خودرو و آمبولانس را یکی از مشکلات پیش روی هیات پزشکی ورزشی استان عنوان کرد و خواستار مساعدت ویژه فدراسیون در این رابطه شد. وی افزود: خوشبختانه با نگاه ویژه ریاست محترم  فدراسیون و راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی استان شاهد ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران در سال جاری بودیم.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان توزیع عادلانه امکانات و توجه ویژه به شهرستان ها را از  الویت های کاری خود برشمرد و بیان کرد: کمک به شکوفایی استعداد های ورزشی در کنار ارائه خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران استان و همچنین برگزاری دوره های آموزشی در سطح شهرستان های را از اهداف خود برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.