پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

پوشش پزشکی مسابقات والیبال کارمندان دستگاه های دولتی کشور در ارومیه

والیبال

مسابقات والیبال بانوان و مردان کارمند دستگاه های دولتی کشور با حضور کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی پوشش داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی، مسابقات کشوری والیبال کارکنان دستگاه های اجرایی کشور بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 23 لغایت 29 بهمن ماه با حضور 17 تیم در بخش بانوان و 1 لغایت 7 اسفندماه با حضور 27 تیم در بخش آقایان در شهرستان ارومیه برگزار گردید.

مسئولیت پوشش پزشکی مسابقات کشوری والیبال کارکنان دستگاه های اجرایی کشور  به هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی سپرده شده بود.

در این دوره از رقابت‌ها، 1 پزشکیار در بخش بانوان و 2 پزشکیار در بخش مردان با حضور در محل برگزاری مسابقات ( سالن  شش هزار نفری غدیر و سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست )، کار رسیدگی به مصدومان را به شکل کامل عهده‌دار بودند.

در پایان این دوره از مسابقات  که در بخش بانوان به مدت 6 روز و در بخش آقایان به مدت 7 روز برگزار گردید، در بخش بانوان سه و در بخش آقایان 38 ورزشکار آسیب‌دیده از سوی تیم پزشکی حاضر در مسابقات، خدمات پزشکی سرپایی دریافت کردند که  1 مصدوم در بخش بانوان به تشخیص تیم پزشکی هیئت پزشکی‌ورزشی استان به مراکز درمانی اعزام شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.