چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

در سالن کنفرانس اداره ورزش بوشهر رخ داد

گردهمایی سالیانه کمیته‌های خدمات درمانی ورزشکاران استان بوشهر برگزار شد

گزارش تصویری/ گردهمایی سالیانه کمیته‌های خدمات درمانی ورزشکاران استان بوشهر

گردهمایی سالیانه کمیته‌های خدمات درمانی ورزشکاران استان بوشهر با حضور مسوولان استانی هیات پزشکی ورزشی، روز چهارشنبه مورخ ۲۲ اسفندماه جاری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار گردید.

 به گزارش دفتر استان بوشهر  و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، گردهمایی سالیانه کمیته‌های خدمات درمانی ورزشکاران استان بوشهر با حضور مسوولان استانی هیات پزشکی ورزشی، روز چهارشنبه مورخ ۲۲ اسفندماه جاری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار گردید.

در این نشست دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت مستمر مسوولان کمیته‌های خدمات درمانی، در جهت رشد آمار بیمه ورزشی ورزشکاران استان بوشهر، و برنامه ریزی لازم برای پیشبرد بهتر امور در سال جاری و انجام شده بیان داشت: برای پنجمین سال بود پیاپی بود که نرخ بیمه ورزشکاران با همان مبلغ ۱۵ هزارتومان بصورت سالانه ارائه می‌گردید، لذا با توجه به دستورالعمل جدید فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، این نرخ در سال ۹۸ تغییر خواهد کرد و به مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: البته برای بیمه ورزشی دانش آموزی و ورزش‌های روستایی و بومی محلی، در سال ۹۸ بعدا اعلام خواهد شد و هنوز هیچ گونه دستورالعملی مبنی بر افزایش بیمه ورزشی این قشر  به هیات‌های استان‌ها از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی ایران اعلام نشده است، و کماکان با همان نرخ قبلی ۱۵۰/۰۰۰ ریال بیمه ورزشی پرداخت خواهند کرد.

 وی اضافه کرد: در سال ۹۷ شهرستان بوشهر و بعد از آن شهرستان جم بیشترین آمار بیمه ورزشی، ورزشکاران را به خود اختصاص دادند؛ همچنین در بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان و همچنین شهرستان کنگان، در جهت رشد آمار بیمه ورزشی ورزشکاران، رشد قابل توجه‌ای نسبت به سال ۹۶ داشته اند، که قابل تقدیر است.

دکتر وحدت اظهار داشت: در صد هستیم که بتوانم در سال جدید ۹۸ ثبت نام بیمه ورزشکاران توسط سیستم اینترنت انجام شود و باید تمامی هیات‌ها دارای اینترنت آنلاین و به روز باشند تا مشکلی در روند کار ایجاد نگردد. چرا که دیگر کارت بیمه ورزشی مورد قبول نخواهد بود و باید بصورت آنلاین و سیستماتیک انجام گردد.

در پایان این آیین و گرد همایی، از مسوولان کمیته های خدمات درمانی استان به پاس خدمات یکساله آنان در هیات‌های پزشکی ورزشی، تجلیل و تقدیر گردید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.