یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

اتمام نظارت بر سلامت اماکن ورزشی کردستان همزمان با پایان سال ۹۷

کردستان

سرناظر ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با نظارت حداکثری دوره ای ناظرین در روزهای پایانی سال ۹۷ از اتمام نظارت های موثر بر اماکن ورزشی خبر داد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سحر تمهیدی سرناظر ستاد نظارت بر اماکن ورزشی استان کردستان از پایان بازرسی دوره ای اماکن ورزشی استان خبر داد و افزود؛ تمامی باشگاه ورزشی استان در سه دوره اولیه، ثانویه و ادواری توسط ناظرین این ستاد مورد بازرسی قرار گرفته شد.

وی تصریح کرد؛ در دور اولیه این بازرسی ها ۴۴۹ باشگاه ورزشی بازرسی شد که که ۱۰۲ باشگاه ورزشی مشمول بازرسی ثانویه بودند.

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی در ادامه از صدور ۶۱ برگه اخطار به اماکن ورزشی متخلف عنوان کرد و افزود؛ با توجه به اولویت این کمیته در راستای سلامت مردم در حوزه ورزش، بازرسین با حساسیت دقیق بر اجرای نظارت بر سلامت اماکن ورزشی برخورد کردند که در این بازرسی ها به تعدادی از باشگاه و یا مجموعه های ورزشی که در مواردی اشکالاتی بود، به آنها تذکر یا احضار در جهت رفع این اقدامات داده شد.

سرناظر استانی فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان ضمن خشنودی از همکاری و هماهنگی بسیار خوب ناظرین ستاد نظارت هیات پزشکی استان اظهار داشت؛ تمامی گزارش های بازرسی این ناظرین در سامانه ثبت شد و موارد و تخلفاتی که از سوی باشگاه داران گزارش شد به اداره کل و فدراسیون به صورت مکتوب ارجاع گردید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.