چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷

پیام تبریک

پیام تبریک دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

پیام روز پدر دکتر وحدت

دکتر سودابه وحدت روز پدر را به همه همکاران هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر تبریک گفت، وحدت ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین امام علی (ع) ادامه داد: ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های توحیدی و الهی مدیون تلاش‌های شخصیت عظیمی است که عدالت مهمترین شاخص او در مسند امامت و ولایت بود .

به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر سودابه وحدت روز پدر را به همه همکاران هیات پزشکی ورزشی استان تبریک گفت، وحدت ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین امام علی (ع) ادامه داد: ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های توحیدی و الهی مدیون تلاش‌های  شخصیت عظیمی است که عدالت مهمترین شاخص او در مسند امامت و ولایت بود. و به همین مناسبت پیامی را صادر کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است: 

                                                بنام خدا                               

سرچشمه‌ی عشق با علی آمده است     گل کرده بهشت تا علی آمده است
شد کعبه حرم‌خانه میلاد علی (ع)         کز کعبه صدای یا علی آمده است
هنگامی که از امام علی (ع) و اندیشه و عمل حضرت، در ساختار تمدن بشر سخن به میان می‌آید، انسان متوجه این نکته ظریف می‌شود که آن حضرت وجوه مشترکی با ادیان کیانی و ربانی دارد، شخصیت عظیمی که بی تردید از یاوران راستین و همیشگی پیامبر مهربانی‌ها، حضرت محمد (ص) بوده و در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی و توحیدی تلاش بسیار کرده و نقش بسزایی داشته است، به گونه‌ای که عدالت بزرگترین شاخص بزرگ‌مردی، الهی است که در مسند امامت و ولایت هیچ گاه از آن عدول نکرده و پیروانش را به این مهم بسیار توجه می‌دهد.
تقارن ولادت با سعادت امامت اول شیعیان حضرت علی (ع) و روز پدر همچنین فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه پدران فداکار این مرز و بوم بویژه شما همکاران محترم هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر و خانواده محترم‌تان تبریک عرض می‌کنم. بهروزی، سلامت و موفقیت شما را از درگاه حضرت دوست مسالت دارم.

دکتر سودابه وحدت
رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر
اسفند ۹۷  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.