چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

پیام تبریک

پیام تبریک دکتر سودابه وحدت به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص)

پیام تبریک دکتر سودابه وحدت

دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بشرح ذیل می‌باشد.

دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورشی استان بوشهر در این پیام بیان داشت: ۲۷ رجب المرجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستی، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست.

روزی که خداوند یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور قرار داد. در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد (ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه‌ای برای سعادت بشری گردید.

دکتر وحدت افزود: روزی که وزش نسیم بعثت عطر خوش ارزش‌های اصیل دینی را در زمین جاری ساخت و شعله‌های فروزان سنت‌های جاهلی را به خاموشی گرایید. بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت طی طریق کند. آری هنگامه اعلان نبوّت، روز مجد و شرف، روز طلوع سعادت و عزت بشریت بود روزی که بزرگ‌ترین معلم عالم بشریت برانگیخته شد و با نور قرآن الفبای رحمت و رستگاری و سعادت را به انسان آموخت.

در پایان این پیام آمده است: فرا رسیدن عید سعید مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه مردم شریف و متدین استان بوشهر و کلیه همکاران هیات پزشکی ورزشی تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت دارم.

دکتر سودابه وحدت

رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.