سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸

پیام تبریک دکتر سودابه وحدت بمناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک دکتر وحدت

دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت اعیاد شعبانیه پیامی تبریکی ارسال کردند.

به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت اعیاد شعبانیه پیامی تبریکی ارسال کردند.

دکتر وحدت با صدور پیامی اعیاد فرخنده شعبانیه را تبریک گفت و همچنین روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می‌شود و شوری وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می‌نماید.

عشق به امام حسین(ع)   و امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس پس از صدها سال در قلب انسان‌های زیادی می‌تپد از جمله کسانی که به عنوان پاسداران انقلاب و اسلام، همه هستی و وجودشان را برای راه امام شهیدشان تقدیم می‌کنند.

مردم و تمامی پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار، جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.

اینجانب برخود لازم میدانم، فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع)، روز پاسدار و میلاد سید و ساجدین امام سجاد(ع) و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز  و کلیه مسلمانان جهان و ملت شهید پرور ایران اسلامی و همکاران گرامی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه، توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

دکتر سودابه وحدت

رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.