شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

پیام تبریک دکتر سودابه وحدت بمناسبت سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج)

پیام تبریک تولد امام عصر

دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی را صادر کردند.

به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی را صادر کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
احتراما؛ فرا رسیدن ولادت سراسر نور یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه) را صمیمانه خدمت تمامی مسلمانان جهان و کلیه همکاران بزرگوار هیات پزشکی ورزشی و مردم شهید پرور استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. نیمه شعبان عید مبارک و نقطه عطف اعیاد شعبانیه است و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرما بخش جهان خواهد بود و امید مستضعفان جهان است. ما نیز به عنوان رهروان مکتب راستین مهدویت با قلب‌های مملو از اعتقاد به ظهور و فلسفه ظهور، آرزو می‌کنیم توفیق آن را داشته باشیم، که در رکاب آن حضرت و در ردیف صحابه ایشان قرار گیریم و امید است توفیق آن را داشته باشیم، تا ظهور آن حضرت، در برپایی جهانی سراسر عدل و عدالت و معنویت خود نقشی داشته باشیم. بار دیگر ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) را به شما مردم ولایتمدار استان بوشهر تبریک عرض کرده و برای همه شما بزرگواران سربلندی و توفیق مسألت دارم.

دکتر سودابه وحدت
رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.