دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به مناسبت هفته سلامت:

ایستگاه سلامت پزشکی ورزشی در شیراز برپا می شود

هفته سلامت استان فارس

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس از برپایی ایستگاه های سلامت پزشکی ورزشی در دو مجموعه ورزشی و فرهنگ سرای طاووسیه شهرک سعدی به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر جمشید جهانی، گفت: مجموعه پزشکی ورزشی به عنوان عضوی از خانواده سلامت کشور است که جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه ورزش خدمات کارآمدی را به ورزشکاران ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه ایستگاه های سلامت پزشکی ورزشی به مناسبت هفته سلامت با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل ورزش و جوانان فارس برپا می شود، افزود: هیات پزشکی ورزشی استان فارس این خدمات را در دو مجموعه ورزشی حجاب و فرهنگ سرای طاووسیه واقع در شهرک سعدی پشت باغ دلگشا برای عموم ارائه می نماید.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس، خاطر نشان کرد: در روز سه شنبه ۳ اردیبهشت برای بانوان در مجموعه ورزشی حجاب، پنج شنبه ۵ اردیبهشت برای عموم (بانوان و آقایان) در فرهنگ سرای طاووسیه واقع در شهرک سعدی از ساعت ۹ الی ۱۲ با برپایی ایستگاه سلامت به طور رایگان برای ورزشکاران، مربیان ورزشی و شهروندان گرامی در قالب غربالگری سلامت، اندازه گیری قد، وزن BMI، تست قند خون، فشار خون و مشاوره سلامت خدمات کارآمدی را ارائه می نماید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.