شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران:

هیچ ورزشکاری را نا امید نمی کنیم

مجمع

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه رسالت این فدراسیون جلب رضایت جامعه بزرگ ورزش کشور است، تصریح کرد: همواره تلاش کرده ایم بهترین خدمات را در کمترین زمان به ورزشکاران عزیز ارائه کنیم چون نگاه اصلی ما این است که هیچ ورزشکاری از مجموعه پزشکی ورزشی نا امید نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران که بعدازظهر روز شنبه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان ستادی و استانی پزشکی ورزشی بویژه در هیات پزشکی ورزشی استان تهران ، افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی در سه ، چهار سال اخیر سهولت ارائه خدمات و ارتقاء کیفیت خدمات به ورزشکاران را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود دنبال کرد و خوشبختانه در این راستا با راه اندازی سامانه عضویت آنلاین ورزشکاران، یکساله شدن این عضویت و افزایش  سقف تعهدات به اعضای کمیته خدمات درمانی ، توانست موفقیت های درخور توجهی کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا همزمان تعهدات فدراسیون در قبال ورزشکاران آسیب دیده در اسرع وقت انجام می شود و همزمان در دیگر بخش ها از جمله آموزش، درمان، بازرسی از باشگاه ها و... ارائه بهترین خدمات  در کمترین زمان رویکرد اصلی ما محسوب می شود.

در این مجمع  ابوالفضل ملاجعفری ، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و شماری از اعضای مجمع به بیان نقطه نظرات خود در خصوص  پزشکی ورزشی پرداختند.

همچنین دکتر خشایار ثابتی رئیس هیات و سیران یونسی دبیر هیات نیز به ارائه گزارش عملکرد هیات پرداختند.

 تصویب تقویم و ارائه گزارش مالی از دیگر مواردی بود که در این مجمع انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.