چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

افزایش فعالیت های ورزشی بانوان در دستورکار هیات پزشکی ورزشی زنجان

نایب رئیس بانوان زنجان

✨نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان افزایش فعالیت های ورزشی بانوان را یکی از اولویت های این هیات عنوان کرد .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور ؛ جلسه اعضای هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با حضور دکتر دهنایی رئیس ، دکتر هنربخش نایب رئیس و بدلخانی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با هدف برسی و هدف گذاری در رابطه با فعالیت های این هیات در بخش بانوان برگزار شد .

دکتر هنربخش نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در رابطه با موارد عنوان شده در این جلسه گفت : این هم اندیشی با هدف برسی وضعیت فعلی فعالیت های ورزشی بانوان و یافتن راهکارهای مطلوب به جهت افزایش مشارکت این قشر در فعالیت های ورزشی برگزار شد .

وی در رابطه با بخش ارزیابی قامت مرکز درمانی هیات پزشکی ورزشی زنجان گفت : با بهره گیری از پزشکان متخصص و امکانات مطلوب در این بخش سعی در شناخت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی شهروندان زنجانی داشته و در همین راستا آمده همکاری با سایر هیات های ورزشی استان هستیم .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : جلسات ‌تمرینی؛ یوگا، تایچی و پیلاتس « ویژه بانوان » زیر نظر مربیان برتر استان در محیطی آرام و دلپذیر به میزبانی مرکز درمانی هیات پزشکی ورزشی شهرستان زنجان برگزار می شود .

🌟 شایان ذکر است : علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس های ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید؛
☎️۰۲۴_۳۳۵۳۱۰۰۳
☎️۰۲۴_۳۳۴۶۰۲۱۰
☎️۰۹۰۳۳۸۶۷۷۰۸

https://t.me/hpvoz/761

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.