یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

پیام تبریک دکتر نوروزی خطاب به دکتر حیدری مقدم

حیدری مقدم

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، در پیامی انتصاب دکتر رشید حیدری مقدم ، رئیس هیات پزشکی ورزشی همدان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این استان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در پیام تبریک دکتر نوروزی  خطاب به دکتر حیدری مقدم آمده است: رشد خیره کننده  مجموعه پزشکی ورزشی در سراسر کشور حاصل سال ها اهتمام، درایت و خدمات بی شائبه ای خادمان بی ادعا و فرهیخته ای چون شماست که در جهت پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی گام برداشته اید و حاصل این تلاش رضایت روز افزون جامعه ورزش ایران اسلامی است.

در ادامه این پیام تبریک، آمده است: اطمنیان دارم اکنون که با دور اندیشی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سکانداری دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به مدیر لایقی چون شما محول شده است، در این سمت نیز سرمنشا خدمات ارزنده و ماندگاری خواهید شد و عموم  مردم آن استان از این انتصاب شایسته به خوبی بهره مند خواهند شد.

دکتر نوروزی تصریح کرده است:به نمایندگی از مجموعه پزشکی ورزشی ایران به شما برادر ارجمند و فرهیخته تبریک و تهنیت گفته و برایتان از درگاه پرودگار مهربان، توفیق روز افزون و سلامتی مسالت دارم.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.