شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

وادا برای نظارت بر بازی های اروپایی ۲۰۱۹ آماده شد

بازی های اروپایی2019

آژانس جهانی ضد دوپینگ (WADA) برنامه های نظارتی خود (IO) و برنامه های ورزشی (AO) برای دومین بازی های اروپایی را که از ۲۱ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ در مینسک، بلاروس برگزار می شود، اعلام کرد.

 به گزارش امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی، بر اساس اعلام وادا تیم های ایننهاد در طول برگزاری بازی ها به طور مداوم مشاوره تخصصی را به سازمان دهندگان در همه امور مربوط به برنامه کنترل دوپینگ ارائه می دهند و به ورزشکاران فرصت می دهد تا در مورد فعالیت مبارزه با دوپینگ بیشتر بدانند و برنامه جهانی را برای محافظت از ورزش های پاک اجرا کنند.

سرکریگ ریدای، رئیس WADA  ، در این باره گفت: "بازی های اروپایی یک رویداد مهم در تقویم ورزشی با شرکت ۴ هزار ورزشکار از ۵۰ کشور اروپایی است که در ۲۳ رشته در ۱۵ ورزش رقابت می کنند. از نظر ما این امر به ویژه برای تیم با تجربه ناظران ما بسیار مهم است زیرا ۱۰ رشته ورزشی این دور از بازی ها  فرصت خوبی را برای بازی های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در توکیو فراهم می کند.

او افزود:برنامه  وادا آگاهی مبارزه با دوپینگ را با ورزشکاران جهان و پرسنل حامی آنها افزایش می دهد و به آنها ارزش های ورزش پاک را یادآوری می کند و از آنها می خواهد تمام دلایلی که آنها برای انتخاب ورزش پاک دارند را انعکاس دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.