سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

باحضور دکتر نوروزی برگزار شد؛

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی اصفهان

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان با حضور ریاست فدراسیون و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون، دکتر سلطان حسینی  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، دکتراحمد باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در سالن اجتماعات هتل شیخ بهایی برگزار شد.

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این مجمع بیان داشت:با تغییر و تحولی که در هیات پزشکی و ورزشی استان اصفهان انجام شده رشد چشمگیری را در همه شاخص های ارزیابی شاهد هستیم، هدف فدراسیون و هیات های تابعه ارائه خدمات پزشکی ورزشی به لحاظ کمی و کیفی در سطح مطلوب است.
دکتر نوروزی به الکترونیکی شدن کارت های بیمه ورزشی برای ورزشکاران اشاره کرد و افزود: با این کار همه فکر می کردند آمار ورزشکاران سازمان یافته کاهش می یابد اما اینگونه نشد و سال ۹۷ برای نزدیک به سه میلیون و ششصد هزار نفر کارت بیمه ورزشی صادر شد و این تعداد آمار خوبی نسبت به سال های گذشته بود.
دکتر سلطان حسینی در ابتدای جلسه به مدعوین خیرمقدم گفت و اظهار داشت: باید واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیات پزشکی ورزشی با برگزاری کارگاه های آموزشی پیرامون عدم مصرف داروهای غیر مجاز نیروزا  به خانواده ها اطلاع رسانی نمائیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در حوزه همگانی و قهرمانی باید از آسیب دیدگی ورزشکاران جلوگیری کنیم.
وی در پایان به دلیل رشد ورزشکار سازمان یافته استان اصفهان، از اموزش و پرورش، حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و ... تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه دکتر باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان پیرامون عملکرد سال ۹۷ این هیات توضیحاتی را ارائه داد.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.