سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

دکتر باقری مقدم:

مرکز مشاوره تغذیه و مکمل‌ها در اصفهان راه اندازی می شود

مجمع اصفهان

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از راه اندازی مرکز مشاوره تغذیه و مکمل‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی اصفهان،دکتر احمد باقری مقدم در مجمع سالاانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان که با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونان وی و دیگر اعضا مجمع در هتل شیخ بهایی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت و مساعدت رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان طی این مدت روند رو به رشد خوبی داشتیم و توانستیم در تمام شاخص ها شاهد پیشرفت باشیم. در بخش مالی سعی ما براین بوده با اصلاح این بخش و انضباط مالی و شفافیت در این حوزه هر زمان آماده هستیم تا مستندات را ارائه دهیم، در بحث هزینه‌ها، نظارت، رعایت آیین‌نامه‌ها و انبارداری نیز گام‌های بلندی برداشتیم.

وی افزود: استفاده از اتوماسیون از کارهای مهم دیگری بوده که هیات استان برای نخستین بار در کشور اجرایی کرده است. بخش فیزیوتراپی و درمانی هیات با تجهیزات پیشرفته و جدید با استفاده از پزشکان متخصص و زبده شاهد رشد بسیار زیادی در جذب ورزشکاران و ارائه خدمات به آن بودیم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در خصوص آکادمی علوم ورزشی لوافان، گفت: این مجموعه با عنایت و دور اندیشی اداره کل ورزش و جوانان به هیات پزشکی ورزشی سپرده شد، همه امکانات لازم فراهم شده و امروز نیز توسط رئیس فدراسیون مورد بازدید قرار گرفت که امیدواریم در سال ۹۸ با مجهزتر کردن این مرکز پذیرای جامعه ورزشی در سطوح بیشتری باشیم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، تصریح کرد: در مورد هیات های شهرستان نیز تاحدی بازنگری شده و با نظر ادارات ورزش و جوانان از پزشکان خوب و مجرب استفاده کردیم و در سال جاری نیز مابقی را پیگیری خواهیم کرد.

باقری مقدم با اشاره به رابطه و تعامل خوب هیات با رسانه ها گفت: در بخش روابط عمومی و رسانه‌ها هیات پزشکی ورزشی تعامل بسیار خوب و نزدیکی با رسانه ها داشته است به طوری که هفته ای ۳ روز برنامه ثابت در رادیو داریم، در برنامه تلویزیونی ضربه آزاد نیز بارها برنامه های بسیار خوبی در ارتباط با سلامت و خدمات هیات برای ورزشکاران داشتیم و تلاش کردیم با ارسال پیام سلامت در حوزه ورزش فعال باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در سال ۹۸ برنامه ها واهدافی که در نظر داریم محقق شود و با توجه به سفر امروز رئیس فدراسیون و صحبت هایی که شده است و همچنین نیاز استان اصفهان به موضوع بسیار مهم بحث مکمل های ورزشی بتوانیم در آینده نزدیک مرکز مشاوره تغذیه و مکمل‌های استان اصفهان را راه اندازی کنیم تا بتوانیم به خانواده‌ها و ورزشکاران سرویس مناسب ارائه بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.