دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

دکتر نوروزی تاکید کرد؛

لزوم توسعه ساختار پزشکی ورزشی در تمامی شهرستان های کهگیلویه و بویر احمد

سفر استانی دکتر نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویر احمد بر لزوم راه اندازی هیات های پزشکی ورزشی در تمامی شهرستان های این استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مجمع که روز یکشنبه در یاسوج برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی ضمن ابراز خشنودی از رشد ساماندهی ورزشکاران در این استان، تصریح کرد: اقدامات ارزشمندی در این زمینه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده، با این حال ضروری است که همزمان با این رشد در زمینه توسعه زیرساخت های پزشکی ورزشی در مرکز استان و همچنین شهرستان ها کار شود.اولویتی که در این زمینه وجود دارد راه اندازی یک مرکز مناسب پزشکی ورزشی است که هم به خوبی تجهیز شود و هم دسترسی به آن برای ورزشکاران آسان باشد.

وی افزود: علاوه بر این با توجه به رویکرد تمرکززدایی فدراسیون و توجه به ورزشکاران سراسر کشور، ضروری است که در تمامی شهرستان های تابعه هیات های پزشکی ورزشی بجد فعال شوند و عموم ورزشکاران استان از خدمات ما بهره مند شوند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به دستاوردهای این فدراسیون در سال های اخیر، تاکید کرد: با وجود همه موفقیت هایی که حاصل شده قطعا به وضع موجود بسنده نمی کنیم و شبکه گسترده و خدوم پزشکی ورزشی با برنامه و توان مضاعف در جهت جلب هرچه بیشتر رضایت ورزشکاران حرکت می کند.

دکتر نوروزی بیان کرد: نباید هدف اصلی رؤسای هیأت‌های پزشکی، ورزشی استان‌ها افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته باشد بلکه لازم است درصدد ارتقای روزافزون کیفیت خدمات باشند.
وی با اشاره به حرفه‌ای تر شدن روز به روز ورزش در دنیا و کشور، عنوان کرد:می‌طلبد که هیأت‌های پزشکی، ورزشی استان‌ها نیز همپای ورزش حرفه‌ای پیشرفت کنند.
وی ابراز داشت: در این صورت هیأت‌های پزشکی، ورزشی استان‌ها علاوه بر خدمات رسانی بهتر می‌توانند پاسخگویی مناسب‌تری نیز به نیازهای پزشکی و درمانی ورزشکاران داشته باشند.
رئیس فدراسیون پزشکی، ورزشی گفت: بسترها و شرایط لازم برای پیشرفت هر چه بیشتر هیأت‌های پزشکی، ورزشی استان‌ها به لحاظ تجهیزات، امکانات و زیرساخت‌ها از سوی فدراسیون در حال فراهم شدن است.

در حاشیه این مجمع دکتر نوروزی از علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان به پاس حمایت از مجموعه پزشکی ورزشی تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.