دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

در نشست دکتر اسدپور و رئیس هیات تکواندو تاکید شد؛

ارتقاء آمار عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی

اسدپور

نشست تعاملی روسای هیات پزشکی ورزشی و هیات تکواندو استان گیلان با موضوع ارتقاء آمار عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی وهمچنین افزایش پوشش پزشکی مسابقات ورزشی در دفتر هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش دفتر گیلان پایگاه تحلیلی خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر اسدپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان با تاکید بر لزوم  فعالیت ورزشی هر ورزشکار با کارت خدمات درمانی پزشکی ورزشی اذعان داشت:با توجه به اهمیت سلامت ورزشکاران لازم است تا  همه افرادی که فعالیت ورزشی دارند دارای کارت خدمات درمانی پزشکی ورزشی باشند و ازمدیران باشگاهها ومربیان عزیزی که در زمینه عضویت ورزشکاران درکمیته خدمات درمانی هیات پزشکی همکاری دارند تقدیر وتشکر نموده  و با باشگاه هایی که دراین خصوص همکاری ننمایند بر اساس قوانین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی برخورد قانونی می شود.
دکتر اسدپور با تاکید بر بازرسی و نظارت بر عملکرد باشگاه ها عنوان کرد: باید مستمر عملکرد باشگاه ها را ارزیابی و با کوچکترین تخلف به ویژه در بحث عدم بیمه ورزشی ورزشکاران برخورد شود.

وی در ادامه از تلاشهای رئیس هیات تکواندو استان  و همکارانشان در افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته تشکر کرد و افزود: امیدواریم این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد و در آینده حامل  خبر های خوبی در این زمینه بسیار مهم باشیم .

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان همچنین بر افزایش پوشش پزشکی مسابقات ورزشی توسط پزشکان و پزشکیاران این هیات اشاره کرد و گفت:طبق آیین نامه وزارت ورزش و جوانان  ،حضور کادر پزشکی برای پوشش تمامی رویدادهای ورزشی اجباری است و میبایست برگزارکنندگان به این مهم اهتمام داشته باشند.

دکتر اسدپور  با تاکید براینکه قبل از برگزاری رویداد ورزشی ،پزشک و پزشکیار می بایست ابلاغ لازم از سوی هیات اخذ و هماهنگی لازم را با کمیته پوشش پزشکی مسابقات داشته باشد، افزود: در غیراین صورت هیچ گونه مسئولیتی به عهده این هیات نخواهد بود و درصورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات سترگی رییس هیات تکواندو استان گیلان بر همکاری،تعامل و ارتباط بیش از پیش  این دو هیات تاکید نمود.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.