پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

دکتر نوروزی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان عنوان کرد؛

هیات پزشکی ورزشی گیلان پیشرو در ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران

دیدار دکتر نوروزی با مدیر کل ورزش و جوانان گیلان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:خوشبختانه استان گیلان با ایجاد مرکز خدمات درمانی مناسب برای ورزشکاران استان و ارائه خدمات درمانی مناسب یکی از استان های پیشگام در این حوزه در سطح کشور بوده است.

به گزارش دفترگیلان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تشکر از مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به چالش های پیش رو فدراسیون در صدور کارت آنلاین خدمات درمانی و جمع آوری کارت های چاپی در یک سال گذشته برای ورزشکاران سراسر کشور اشاره کرد و گفت: باوجود مقاومت هایی که در ابتدای این طرح گسترده انجام شد،خوشبختانه امروز شاهد اتفاقات بسیار مثبت و خوبی در حوزه خدمات درمانی هستیم و توانستیم بسیاری از معضلاتی که ورزشکاران در گدشته با آن روبرو بودند را برطرف کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به هزینه زیادی که در گذشته صرف چاپ کارت های خدمات درمانی می شد ،اذعان داشت:با صدور آنلاین کارت از هدر رفت مبلغ قابل توجهی جلوگیری به عمل آمد و توانستیم برگشت این مبلغ را در سایر بخش های درمانی برای ورزشکاران هزینه کنیم .

وی با اشاره به برخی  مشکلات و کاستی های موجود در طرح صدور آنلاین کارت خدمات درمانی گفت:قطعا هر کار نو تا ایجاد تمام بستر های مناسب با مشکلاتی مواجه است که این طرح نیز مستثنی نیست اما  با کمک ادارات کل ورزش و جوانان در استان ها و تلاش هیات های  پزشکی ورزشی قابل رفع است.

دکتر نوروزی انتقال خدمات درمانی مناسب برای ورزشکاران از مرکز کشور به شهرستان ها رایکی از اهداف این فدراسیون برشمرد و گفت:خوشبختانه استان گیلان با ایجاد مرکز  درمانی مناسب برای ورزشکاران استان و ارائه خدمات درمانی مناسب یکی از استان های پیشگام در این حوزه در سطح کشور بوده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به عملکرد درخشان استان گیلان در سه ماه گذشته در ارتقاء آمار ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی اشاره کرد و گفت: استان گیلان تنها در سه ماه ابتدایی سال جاری با رشد بیش از 5 برابری نسبت به سال گذشته در آمار ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی رکورد قابل توجهی ثبت کرده است که در صورت ادامه این روند می تواند در پایان سال یکی از استان های برتر ما در کشور شناخته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.