پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

تعداد ورزشکاران استان اصفهان ۱۰ درصد افزایش یافت

دبیر هیات

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت:تعداد ورزشکاران استان نسبت به سال های گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مهدی محمدی روز دوشنبه در حاشیه برنامه تجلیل از خبرنگاران و عکاسان ورزشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:سال قبل آمار ما افزایش یافت یعنی شاهد رشد ورزشکاران سامان یافته استان بودیم وتعداد ورزشکاران استان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد به طوری که آمار ما در سال گذشته زیر ۳۰۰ هزار نفر بود که در حال حاظر به بیش از ۳۱۱ هزار نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: این تعداد عضو کمیته خدمات درمانی و بیمه ورزشی شده اند.

محمدی هچنین با اشاره به کاهش تعداد آسیب های ورزشی استان گفت: روند ورزش به سمت اصولی شدن است و سال گذشته بیش از یک هزار و دویست پرونده آسیب دیدگی داشتیم که نسبت به سال های پیش از آن نوید روندی نزولی است.

وی با بیان اینکه ورزش به سمت علمی شدن پیش می رود،اظهار داشت:سال گذشته کلینیک فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان نوسازی و تجهیز شد و بر همین اساس به همه دارندگان کارت بیمه ورزشی تسهیلات ویژه ارائه می دهیم.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان همچنین با بیان اینکه مدیریت آکادمی علوم ورزشی لوافان با هیات پزشکی ورزشی است گفت: مباحث آموزشی هیات در این آکادمی صورت می گیرد،که با تجهیزات آن در ماه آتی به نخستین و بزرگترین مرکز حرکات اصلاحی کشور تبدیل خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه یکی از محورهای فعالیتهیات پزشکی حمایت از ورزش همگانی و اشاعه آن است،افزود:قدم بعدی ما این است که همه تیم های حرفه ای از تیم های فوتبال گرفته تا غیره، تست های پزشکی کامل خود را در این مکان انجام دهند و کسانی هم که مصدومیت پیدا میکنند به سرعت به ورزش خود باز گردند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران ورزشی استان اصفهان قدر دانی و تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.