پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹

توسط هیات پزشکی ورزشی استان؛

سلامت فعالان رسانه های ورزشی اصفهان ارزیابی شد

رئیس هیات تجلیل

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: اصحاب رسانه با توجه به حجم کاری که دارند و مشغله های روزمره گاهی سلامتی خود را فراموش می کنند و ما تلاش می کنیم با برنامه ریزی که خواهیم داشت سلامتی آن هارا زیر نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، احمد باقری مقدم امروز(پنجشنبه) در مراسم تجلیل از فعالان رسانه در حوزه ورزش گفت: رسالت ما در حوزه پشتیبانی و سلامت جامعه و ورزش همگانی و در ادامه قهرمانی است و شما اصحاب رسانه نیز در حوزه ترویج سلامت و انعکاس رویداد ها و مسایل مربوط به ورزش فعال هستید،بنابر این با توجه به اینکه در زمینه ورزش اهداف مشترکی داریم،می توانیم با کمک هم برای توسعه سلامت و ترویج ورزش همگانی فعالیت کنیم و هم افزایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه به خوبی و با صداقت کار رسالت خود را اجرا می کنند و بحث سلامت اصحاب رسانه برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است و تلاش خواهیم کرد در حوزه سلامت خبرنگاران،عکاسان و دیگر فعالان رسانه فعال باشیم،که در گام اول برنامه ارزیابی سلامت فعالان رسانه در حوزه ورزش را اجرایی کردیم که در شلوغی و حجم کاری که دارید سلامت خود را فراموش نکنید.

وی افزود:امروز مبنایی باید باشد برای تشکیل پرونده سلامت عکاسان،خبرنگاران و اصحاب رسانه و امیدواریم بتوانیم در طول سال در چند نوبت با تکرار این برنامه ها،توصیه ها و مشاوره های پزشکی سهم اندکی در تامین سلامتی شما داشته باشیم.

در ابتدای این مراسم نیز از اصحاب رسانه حوزه ورزش استان اصفهان تست و معاینات پزشکی گرفته شد و در ادامه نیز ضمن بازدید از آکادمی علوم ورزشی لوافان از آنها تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.