یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

دکتر کیاست فر رئیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی شد

دکتر نوروزی: پزشکی ورزشی در این استان نیز همه جانبه توسعه می یابد

آذربایجان غربی

مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون و با حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان  برگزار شد و طی آن دکتر جعفر کیاست فر با کسب اکثریت آرا مجمع به عنوان رئیس جدید هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی انتخاب شد.

به گزارش دفتر آذربایجان غربی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان، دکتر جعفر کیاست فر با اکثریت آرا برای 4 سال به عنوان رئیس هیات این استان انتخاب شد.

بر اساس این گزارش دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این مجمع گفت: در دوره اخیر  تلاش ما تبدیل هیات های استانی به فدراسیون های کوچک بوده تا علاوه بر کاهش وابستگی به فدراسیون بتوانند خدمات بیشتری به ورزشکاران ارائه بدهند.

وی ادامه داد: در این خصوص شاهد موفقیت 90 درصدی در استان های مختلف بوده ایم و برنامه ما برای استان آذربایجان غربی نیز این مهم خواهد بود و به طور همه جانبه پزشکی ورزشی در این استان نیز باید توسعه یابد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: با اینترنتی شدن عضویت در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی، علاوه بر کاهش تخلف در صادر نشدن بیمه توسط باشگاه ها، شاهد رشد تعداد بیمه شده در استان ها هستیم.

وی در خاتمه تعامل سه جانبه فدراسیون، هیأت استان و اداره کل ورزش و جوانان استان را رمز موفقیت هیأت دانست و برای رئیس منتخب هیأت دکتر جعفر کیاست فر آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.