یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹

افزایش یک میلیون نفری آمار ورزشکاران بیمه‌شده

مجمع انتخاباتی ومجمع عمومی سالیانه زنجان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: از ابتدای سال 95 تا به امروز در حدود یک میلیون نفر به آمار ورزشکاران بیمه شده در کشور اضافه شده است.

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران غلامرضا نوروزی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع)، افزود: خوشبختانه آماری که امروز از سوی هیئت پزشکی ورزشی استان ارائه شد، بیانگر آن است که هیئت استان همه تلاش خود را برای ارائه خدمات به ورزشکاران کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه فعالیت در هیئت پزشکی ورزشی که نسبت به سایر هیئت‌ها از شرایط خاصی برخوردار است، بسیار سخت است، ادامه داد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در این بخش وجود دارد، هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان توانسته است در طول یک سال گذشته عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد و این خود حاکی از برخورداری این هیئت از یک تیم منسجم و متخصص است.
 
این مسئول با یادآوری اینکه عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان را باید نسبت به آماری که در حوزه ورزشکاران بیمه‌شده دارد، بسنجیم، تصریح کرد: وجود کلینیک پزشکی ورزشی در استان زنجان و ارائه خدمات به ورزشکاران در استان زنجان حاکی از سطح بالای خدمات در استان به لحاظ کمی و کیفی است و فدراسیون نیز در حد توان خود به رشد این فعالیت‌ها کمک خواهد کرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی استان زنجان در ادامه با یادآوری اینکه چهار سال پیش یکی از رویکردهای اصلی فدراسیون، توانمندسازی و تمرکززدایی در فعالیت‌ هیئت‌های پزشکی ورزشی بود، اظهار کرد: خوشبختانه با تکیه بر این رویکردها، امروز شاهد این مهم هستیم که ورزشکاران ملی از ظرفیت‌هایی که در استان به لحاظ خدمات پزشکی وجود دارد، استفاده می‌کنند.

وی، تعامل و ارتباط با ارگان‌های مختلف را یکی از ملزومات هیئت‌های پزشکی ورزشی در استان‌ها دانست و افزود: یکی از مزیت‌های برخورداری از این نوع ارتباط، بالا بردن تعداد ورزشکاران بیمه شده در استان‌ها است و خوشبختانه آمار بیانگر آن است که کیفیت خدماتی که امروز در حوزه پزشکی ورزشی به ورزشکاران و قهرمانان ارائه می شود، هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی ارتقا پیدا کرده است.

این مسئول از رشد یک میلیون نفری تعداد ورزشکاران بیمه شده از ابتدای سال 95 تا به امروز در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از افزایش آمار ورزشکاران بیمه‌شده، درآمدزایی نیست، بلکه فدراسیون پزشکی ورزشی به دنبال ارائه خدمات کلینیکی مطلوب به ورزشکاران و مبارزه جدی با آسیب‌هایی چون دوپینگ در این عرصه است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.