چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی منصوب شد

مرکزی

طی حکمی از سوی دکتر ناصر عزیزی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی ، دبیر این هیات منصوب شد .

به گزارش دفتر استان مرکزی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  در مراسمی  با حضور غلامرضا فتح آباد –  مشاور استاندار و عضو هیات رئیسه هیات و مسئولین کمیته های هیات، دکتر ناصر عزیزی، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، طی حکمی دکتر عباس صارمی را به سمت سرپرست دبیری هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی منصوب کرد.

در حکم دکتر عزیزی خطاب به دکتر صارمی آمده است :  نظر به سوابق، تجارب ارزنده و شایستگی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیری هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی منصوب می شوید.  امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و با توجه به توانمندی و شایستگی شما، در انجام امور محوله موفق باشید.

دکتر عباس صارمی، دارای مدرک دکتری فیزیولوژی ورزشی، دانشیار دانشگاه اراک  و رئیس هیات ورزشهای دانشگاهی استان مرکزی می باشند.

همچنین در این مراسم از نسترن ریحانی دبیر  سابق هیات پزشکی ورزشی استان، به پاس سالها خدمت به جامعه ورزش استان قدردانی شد.

روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن آرزوی توفیق برای تمام همکاران هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی از خانم نسترن ریحانی که سال ها در کسوت مسئول روابط عمومی این هیات انجام وظیفه می کرد، قدردانی می نماید. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.