چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

وادا، فدراسیون بین المللی تکواندو(ITF) را تعلیق کرد

وادا

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، فعالیت‌های فدراسیون بین المللی تکواندو (ITF) را رسما مغایر با نظام‌نامه جهانی مبارزه با دوپینگ دانست و این فدراسیون را از دریافت هرگونه امتیاز این آژانس محروم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این فدراسیون به دلیل  پایبند نبودن به کد وادا، از سوی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ محروم شد.

وادا پیشتر مهلت 21 روزه ای را به این فدراسیون بین المللی داده بود تا درخواشت تجدید نظر کند و با توجه به پایان این ضرب الاجل و عدم اعتراض فدراسیون بین المللی تکواندو، محرومیت این  فدراسیون رسما اعلام شد.

  مطابق اساسنامه و مقررات وادا، فدراسیون بین المللی تکواندوITF))، تمام امتیازات وادا را تا زمان اعاده دادرسی و رفع مشکل از دست خواهد داد. این فدراسیون مجاز به میزبانی هیچ رویدادی نیست و هیچکدام از نمایندگان فدراسیون بین المللی تکواندو و ورزشکارانی که از سوی این فدراسیون فعالیت می‌کنند، تا زمان رفع مشکل، مجاز به شرکت در هیچ رویداد ورزشی نیستند.

یادآور می شود فدراسیون بین المللی تکواندو، برخلاف  فدراسیون جهانی تکواندو WT)) از طرف کمیته بین‌المللی المپیک ((IOC نیز به رسمیت شناخته نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.