پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

تجلیل از برترین های خدمات درمانی در یزد؛

مسعود شریعتی:ضروری است همه ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی باشند

گردهمایی سالانه مسئولان کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی در یزد برگزار شد

در گردهمایی سالانه مسئولان کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی در یزد، از برترین های کمیته های خدمات درمانی شهرستان ها تجلیل شد.

به گزارش دفتر یزد پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،در این مراسم، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیمه ورزشکاران را اولویت و یک ضرورت انکار ناپذیر برای ورود به عرصه های ورزشی دانست و گفت: اخذ کارت بیمه ورزشی برای ورزشکاران باید از سوی مسئولان هیات ها و باشگاه ها جدی گرفته شود.

مسعود شریعتی در تجلیل برترین های کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان یزد ضمن تبریک به هیات پزشکی ورزشی یزد  به مناسبت کسب عنوان برتر کمیته خدمات درمانی در کشور با تاکید بر اینکه ورزش نقش موثر و تاثیر گذاری در زمینه سلامت فرد دارد، اظهار کرد: هر ورزشکار باید از بدو ورود به اماکن ورزشی و آغاز فعالیت خود تحت پوشش بیمه ورزشی قرار بگیرد،

وی افزود: از آنجا که حفظ سلامتی ورزشکاران از اولویت های این اداره بوده، تلاش کردیم که آنان را در تمام مراحل همراهی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت : آگاه نبودن ورزشکاران از مزایای کارت بیمه ورزشی باعث شده است تا آمار ورزشکاران بیمه شده در حد انتظار بالا نرود که به حتم با تلاش هیات پزشکی ورزشی، هیات های ورزشی و باشگاه داران می توان به هدف مورد نظر رسید.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه در امر اطلاع رسانی ، عموم مردم از نحوه چگونگی اخذ بیمه ورزشی ، خدمات و مزایای این بیمه آشنا شوند تا تمامی افراد جامعه که فعالیت های بدنی و ورزشی دارند، تحت بیمه ورزشی قرار گیرند.

در ادامه این نشست دکتر حمیدرضا فلاح نژاد رئیس هیات پزشکی ورزشی استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت مستمر مسوولان کمیته‌های خدمات درمانی شهرستان ها و ناظرین ستاد نظارت بر سلامت باشگاههای  استان، در جهت رشد آمار بیمه ورزشی ورزشکاران استان و برنامه ریزی لازم برای پیشبرد بهتر امور در سال جاری، به تبیین و تشریح کارکردهای ورزش در سلامت جامعه، به معرفی خدمات حوزه پزشکی ورزشی استان پرداخت و از آمادگی و ظرفیت این هیأت جهت ارائه خدمات درمانی، مشاوره ای و آموزشی خبر داد

در  پایان این نشست ادارات ورزش و جوانان شهرستان های اردکان، ابرکوه، میبد در حوزه ورزشکار سازمان یافته به نسبت جمعیت آن شهرستان،  رتبه برتر را کسب کرده بودند ، تجلیل شد. همچنین از زحمات آقای غلامعلی حسین زاده در کیمته اسناد پزشکی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.