دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

دکتر خلیلیان در نشست شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی:

در گذشته نمی مانیم و با برنامه در جهت پیشبرد اهداف گام بر می داریم/ باید انتظارات بحق جامعه ورزش را برآورده کنیم

نشست شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه شورای مدیران این فدراسیون بر اهتمام تمام کمیته های تخصصی برای پیشبرد برنامه محور امور تخصصی تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر خلیلیان در شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی که صبح امروز(دوشنبه) در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد، با اشاره به این نکته که فدراسیون پزشکی ورزشی یک فدراسیون خدمات رسان است و خدمات رسانی در عرصه سلامت در نوع خود چالش بر انگیز است، افزود: انتظارات جامعه ورزش از ما بحق بالا بوده و ضروری است برای تحقق این انتظارات هماهنگی کامل بین اجزای مختلف فدراسیون از ستاد مرکزی تا هیات های استانی وجود داشته باشد.

دکتر خلیلیان با اشاره به برنامه ریزی دقیق استرالیا برای درخشش در المپیک 2000 سیدنی و تکرار این درخشش در آتن 2004 گفت: موفقیت آنها به خوبی نمایانگر حرکت برنامه ای بود وهرچند ورزش عرصه صلح و دوستی است، اما از نقطه نظر رقابت، میدان ورزش مانند میدان جنگ است و باید قهرمانانمان را که در صف مقدم قرار دارند به سهم خود به خوبی حمایت کنیم چرا که برخی معتقدند برای آماده سازی یک قهرمان بین 9 تا 13 نفر پشت سر او تلاش کرده اند. در این راستا وظیفه خود می دانیم که نقش پزشکی ورزشی را در آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک 2020 توکیو پررنگ تر از همیشه ایفا کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی و تبادل دیدگاه و نظرات گفت: طبیعی است به دنبال این مهم بحث اجرا و رصد عملیاتی شدن ایده ها و برنامه ها مطرح می شود و با ترسیم نقطه هدف، این مهم از گرفتار شدن نیروی انسانی در روزمرگی جلوگیری می کند.

دکتر خلیلیان با اشاره به اهمیت حرکت هماهنگ و برنامه محور ستاد مرکزی و هیات های استانی پزشکی ورزشی، گفت: ستاد مرکزی باید به خوبی از هیات های استانی حمایت کرده  و در عین حال نظارت لازم را بر عملکرد همکاران خوبمان در هیات های استانی داشته باشد.

 وی خاطر نشان کرد: همان طور که می گوییم کار آفرینی یک ارزش است باید بدانیم که برای نیروی انسانی باید کار  آفرید و این نکته بسیار مهم را همه ما مد نظر داشته باشیم که فرقی نمی کند چه کسی هستیم، مهم این است که به بهترین شکل ممکن وظایف و مسئولیت های خویش را پیش ببریم و بدون اینکه در گذشته بمانیم با برنامه و هدفمند امور جاری خود را پیگیری کنیم.

دکترخلیلیان شورای مدیران فدراسیون را فرصتی برای تبادل افکار و برنامه ریزی دقیق به منظور اعتلای بیش از پیش فدراسیون دانست.

در این نشست دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان فدراسیون طی سخنانی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص پزشکی ورزشی بانوان پرداخت و دیگر مسئولان کمیته های تخصصی نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد بخش های تخصصی به بیان پیشنهادات کارشناسی پرداختند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.