شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

دکتر خلیلیان در بازدید از هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی:

ارائه خدمات به قهرمانان و ورزشکاران با قدرت ادامه یابد

نشست روسای هیات های پزشکی ورزشی خراسان رضوی

دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از امکانات این هیات بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی، دکتر خلیلیان در جریان این بازدید در جمع کارکنان هیات ضمن استماع گزارش عملکرد و دیدگاه همکاران حاضر در این مرکز، تصریح کرد: این خدمات همچنان باید با قدرت و انگیزه بالا به ورزشکاران و افتخارآفرینان ورزش ارائه شود ضمن اینکه پیشنهادات توسعه امکانات نرم افزاری پس از بررسی های کارشناسی انجام خواهد شد.

وی همچنین ضرورت اطلاع رسانی در خصوص امکانات و خدماتی که در این هیات به ورزشکاران ارائه می شود را مورد تاکید قرار داد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن بازدید از مرکز تست سلامت مستقر شده در جنب این هیات، این اقدام را نیز ارزشمند توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، در جریان این بازدید دکتر گلدوزیان، رئیس هیات و برات مسئول کمیته خدمات درمان گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کردند.

 هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی در هشت ماهه ابتدایی سال جاری در بخش کمیته خدمات درمان ۶۰۷ نفر مراجعه کننده برای پرداخت غرامت درمان داشته است و کمیته توانبخشی نیز  ۶۶۳ جلسه فیزیوتراپی رایگان به قهرمانان و  ملی پوشان  ارائه داده است.  

 در ستاد نظارت بر اماکن ورزشی ۴۸۳ مورد بازرسی از اماکن ورزشی مشهد و ۱۰۷ مورد بازرسی از اماکن ورزشی شهرستانهای تابعه انجام داده است و همچنین ۳ جلسه کلاس توجیهی برای بازرسین و ۵ جلسه ستاد نظارت بر اماکن ورزشی نیز بر گزار کرده است.

کمیته آموزش نیز در هشت ماه ابتدایی سال جاری ۷  کارگاه و دوره آموزشی برای ۳۷۴ کار آموز برگزار کرده و سه دوره آموزشی فدراسیون نیز در آذر ماه سال جاری خواهد داشت و  کمیته مسابقات نیز ۱۱۳۰۷ ساعت از مسابقات برگزار شده مشهد را تحت پوشش پزشکی قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.