دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

هیات پزشکی ورزشی استان زنجان برگزار کرد؛

کارگاه آموزشی پیشگیری ازآسیب های ورزشی ورزشی

کارگاه پیشگیری از آسیبهای ورزشی زنجان

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های ورزشی در زنجان خبر داد.

به گزارش دفتر زنجان، پایگاه خبری تحلیلی ایران،بیتا بدلخانی، دبیر هیات پزشکی ورزشی گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ویژه حفظ سلامت ورزشکاران در تمامی سطوح اعم از همگانی و قهرمانی، هیات پزشکی ورزشی استان زنجان کارگاه آموزشی آسیب شناسی ورزشی را پنج شنبه ۲۱آذر برگزار کرد.

بیتابدلخانی افزود: این کارگاه آموزشی پنچ ساعته، به منظور آشنایی مربیان، ورزشکاران و فیزیوتراپیست ها با انواع آسیب و راهکارهای پیشگیری از آن بود که توسط دکتر نجفی در محل هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد.

وی به افزایش فعالیت ورزشی در سالهای اخیر اشاره کردو گفت:در سالهای گذشته سالنهای ورزشی افزایش پیدا کرد که هدایت و علمی کردن آن ها می تواند بسیار با ارزش باشد و  انجام اقدامات ساده می تواند به شخص کمک کند تا در حین ورزش از آسیب ها در امان بماند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از مشکلات و ناهنجاری های بدنی، خاطر نشان کرد: در بعضی موارداگر از بروز ناهنجاریها پیشگیری نکنیم، شاید هیچ وقت درمان نتواند شرایط زندگی مارابه شکل اول بازگرداند. بنابراین مهم است با استفاده از تکنیک ها و روش های ورزشی جسم خود را در وضع مناسبی حفظ کنیم تا زندگی ماشینی و عادت بد تمرینی کمترین میزان آسیب های جسمی را برایمان بدنبال داشته باشد.


لازم به ذکر است به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی شرکت در دوره اعطاخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.