دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

سمینار سبک زندگی در زنجان برگزار شد

سمینار سبک زندگی در زنجان

سمینار سبک زندگی با موضوع نیک اندیشی، شور زندگی و ارتقاء سلامت با هدف شناخت و آشنایی با مباحث تخصصی و نظری نشاط برگزار شد.

🔸به گزارش دفتر زنجان، پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور، سمینار تخصصی" سبک زندگی" با موضوع نیک اندیشی، شور زندگی و ارتقاء سلامت در جمع بانوان کارمند، مدیران ، کارکنان هلال احمر، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان صبح دیروز با حضور مدیر کل زنان و خانواده استانداری و رییس هیات پزشکی ورزشی در سالن اجتماعات استانداری زنجان برگزار شد. 

🔸رییس هیات پزشکی ورزشی در سمینار سبک زندگی اظهار کرد:کارشناسان حوزه سلامت اجتماعی، همواره بر اهمیت نشاط در درون انسانها تاکید دارند و نشاط و شادکامی را یکی از علل ارتقای سلامت روان افراد جامعه میدانند.

🔸صدیقه دهنایی افزود: نشاط را باید در درون انسانها جستجو کرد و شاد بودن یک امر اکتسابی و ضروری است وبرای اینکه مردم جامعه احساس شادی داشته باشند، نیاز به برنامه ریزی دقیق و اولویت بندی کارها است.

🔸دهنایی تصریح کرد: شادی و نشاط درسلامت، پویایی و تحرک جامعه نقش مهمی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد ویکی از راههای رسیدن به آن ورزش و تحرک است که علاوه برتاثیر جسمی و فیزیکی با ترشح سروتونین در بدن باعث ایجاد نشاط و افزایش اعتماد به نفس می شود.

🔸وی به تعادل در کارو زندگی اشاره کردو گفت: بسیاری از افراد اولویت های زندگی خود را نمی شناسند که همین موضوع دلیلی است برای سردرگمی در زندگی و به دنبال آن مواردی چون اضطراب واسترس، انواع بیماریهاو سرطانها نداشتن سلامت روان را در جامعه شاهدیم .

🔸رییس هیات پزشکی ورزشی، زندگی درزمان حال را یکی از راههای شاد زیستن دانست و عنوان کرد: زمانی که غذا می خوریم جز به لذت بردن از غذا نیندیشیم یا هنگامی که با اطرافیان خود صحبت میکنیم تنها به همان لحظه فکر کنیم وقتی که زندگی به این حالت باشد دیگر زمانی برای افکار منفی باقی نمی ماند و افراد در سلامت و شادی به سر خواهند برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.