یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

نشست کمیته تغذیه هیات پزشکی ورزشی استان زنجان برگزار شد

جلسه کمیته تغذیه زنجان

نخستین نشست کمیته تغذیه هیات پزشکی ورزشی به منظور بررسی مهم ترین برنامه های این کمیته ۵ دی ماه با حضور اکثریت اعضا در محل کلینیک هیات پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش دفتر زنجان، پایگاه خبری- تحلیلی  ایران، در ابتدای این جلسه مسوول کمیته تغذیه  استان ضمن خیرمقدم گزارشی از عملکرد هیات در ۶ ماهه اول  سال جاری و برنامه های پیش رو را عنوان کرد.
برگزاری کارگاه مرتبط با تغذیه ،ارائه و تدوین دو مطلب تغذیه ای درهر ماه توسط هریک از اعضاء کمیته و انتشار این مطالب در جراید و خبرگزاریها،  تشکیل تیم هایی جهت اجرای طرح های علمی و تحقیقاتی و ترجمه و تدوین کتاب، برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب تر، حضور فعال در نظارت های دوره ای باشگا هها و رصد تخلفات از مصوبات این جلسه بود.

احمد رضارسولی در مورد کلاسهای آموزشی هیات بیان کرد:کلاسهایی که درهیات برگزار می شود باعث می شود سطح آگاهی بالا رود و یک تغییر نگرشی نسبت به حوزه تغذیه و مشاوره تغذیه در مخاطبین  هیات ایجاد شود.

 مسوول کمیته تغذیه هیات پزشکی ورزشی درپایان در خصوص تاثیر گذاری این کلاسها بر روی مربیان گفت: مربیان در طی این کلاسهای آموزشی، هشیارتر شده و دقت بیشتری را به خرج می دهند و بیشتر ورزشکاران خود را برای مشاوره تغذیه ارجاع می دهند و این یعنی افزایش سطح آگاهی که یکی از اهداف هیات پزشکی ورزشی است. 
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.