چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

/به مناسبت ولادت حضرت زینب ( س ) و روز پرستار/

پیام تبریک دکتر فرزاد گوهردهی به مناسبت روز پرستار

(37).JPG

دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک گفتند.


کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل (ع) محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره کننده و درخشان از صراط عبور می‏کند.

پیامبر اکرم(ص)

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ، دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک گفتند.

متن پیام 👇

سالروز ولادت با سعادت بانوی کربلا، پرستار یاران و  فرزندان امام حسین (ع) بزرگ بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرصتی است ارزشمند برای قدردانی از جامعه پرستاری، عزیزانی که بحق یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت  می باشند.
جامعه پرستاری، مجموعه ای پویا با هدفی مقدس، سرشار از ایثار و محبت و شیفته خدمت است.
شغل شریف و پر زحمت پرستاری ،تفسیر بی نهایت فداکاری، صبوری و نوع دوستی است که با رأفت و شکیبایی خویش از درد بیماران کاسته و مرهم مهربانی بر زخم هایشان می نهند.

بی تردید امتداد نگاه و خدمت مهرآمیز در حرفه پرستاری، بارش باران امید، آگاهی و بهبودی را برای دردمندان و بیماران به ارمغان آورده و نسیم روح نواز زندگی و التیام آلام مجروحین را بشارت می دهد.

اینجانب میلاد بزرگ بانوی صبر و استقامت، اسوه نیکی ها و مرهم دل های زخم دیده، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به یکایک پرستاران و منادیان ایمان و انسانیت، بویژه همکاران عزیز هیات پزشکی ورزشی استان تبریک گفته و توفیق روزافزون الهی را برای تمامی زحمتکشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسالت می نمایم.

دکتر فرزاد گوهردهی
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.