شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

بیانیه هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

بیانیه هیات پزشکی

هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان ، در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، در بیانیه ای ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله(عج)، مقام معظم رهبری، مسئولان نظام اسلامی، عموم مردم و همه آزادیخواهان گیتی، تاکید کرد: خط جهاد، مقاومت و شهادت، پرصلابت تر از همیشه ادامه خواهد یافت.

به گزارش دفتر استان هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در بیانیه هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان، آمده است: شهادت اجر مردان خداست؛ سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با رشادت و جانفشانی در خط مقدم جبهه مقاومت، سالیان متمادی استکبار جهانی را در عرصه های مختلف به زانو درآورد و همواره آرزوی شهادت و پیوستن به معبود و همرزمانش را داشت. این سرباز افتخارآفرین ولایت در سال های پربرکت و عمر با عزت خود همواره در کنار ملت مظلوم و دردکشیده منطقه، تروریست های خونخوار بین المللی و استکبار را به ستوه آورده بود و نه تنها برای ملت شهیدپرور و آزاده ایران اسلامی که نزد همه آزادیخواهان عالم محبوبیتی بی نظیر داشت.

در ادامه هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان آمده است: همان طور که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خویش عنوان نمودند با عروج این سردار بزرگ، "کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد" و ملت بزرگ ایران از جمله خانواده پزشکی ورزشی بار دیگر با طریق حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق می نمایند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.