سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

395 پرونده ورزشکاران آسیب دیده استان لرستان رسیدگی شد

لرستان

مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان لرستان از پایان رسیدگی به 395 پرونده دریافتی از ورزشکاران آسیب دیده استان خبر داد.

به گزارش دفتر لرستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، داریوش فرخی مسئول کمیته خدمات درمانی هیات، ظهر امروز در گفتگو با سایت خبری هیات،گزارشی از روند رسیدگی به پرونده های مصدومین ورزشکار استان را ارائه نمود. 
وی تعداد پرونده های دریافتی را 395 مورد عنوان کرد و خاطرنشان کرد تمامی این پرونده ها رسیدگی شده و به منظور پرداخت غرامت درمان به امور مالی ارسال شده است.
فرخی در این گفتگو بیشترین آسیب‌ها را در رشته فوتبال و آسیب ناحیه زانو و بیشترین آسیب  شکستگی بینی و ساعد را در رشته های رزمی برشمرد . 
فرخی در ادامه آماری از میزان آسیبهای ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان ارائه کرد و خاطر نشان کرد بیشترین آسیب ورزشی و پرداخت غرامت درمان مربوط به شهرستان بروجرد بوده است. 
مسئو ل کمیته خدمات درمانی هیات  در پایان با اشاره به روند صعودی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان از همکاری هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی و مدیر کل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در پیگیری و برنامه ریزی مناسب به منظور افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته استان تقدیر و تشکر کرد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.